Bloggens sanna sida

Jo jag vet att denna blogg skulle vara oseriös och handla om att driva med andra människor..

Men nu när jag ändå skapat blogg kan jag väl ändå passa på att berätta om en person jag verkligen älskar!

Hon har alltid vart vid min sida när jag behövt henne.. Vad mer kan man säga?? Hon är den mest underbara tjejen i världen helt enkelt!!

Mickaela Nydahl, (har också 2 mellannamn som ej nämns) Du måste nog vara den bästa tjejen att ha som kompis/syster elr vad som helst faktiskt!



Här är också en låt som liksom... Beskriver det du är för mig =)

Älskar dig! <3
 

Kommentarer
Postat av: Bushra

Det är värdefullt när man har en god och bra kompis, håll vänskapet hårt

2009-10-01 @ 19:15:37
URL: http://flattsta.blogg.se/
Postat av: Nanna

khara alek, som om vi inte ställer upp din jävel

2009-10-07 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0