Tråååk

Ännu en tråkig helg, har inte gjort nånting speciellt på flera månader. Känns som man verkligen vill göra nånting kul, men vad det vet man inte. Lite sur på nära vänner som knappt hör av sig när det är nånting kul man kan göra också. Så jag kom på en ide :) tänkte sitta hemma lite o nörda som gamla tider och bara träna :)
Fick en tanke nyss om att jag borde köpa speltid på world of warcraft(jag vet det är nördigt som FAN).
Det är faktiskt skit kul om man e bra på det och om man har polare som man kan köra med. Men alla har sina olika smaker på spel osv.

Försökte dra bort husse från datorn men lyckades inte så bra, han satt o kolla på sina anime serier, hajjar inte hur han kan gilla sånt ens. Hade inte så mycket att säga den här gången men jag fick ihop ett inlägg iaf.

Är ni intresserade av styrketräning så kan jag alltid lägga upp nån video/bild på mig när jag tränar eller nåt :P
Alltid kul o se när någon försöker ta maxvikt på någon övning :)
Hare bra peeeeace //Namir

Kommentarer
Postat av: Husse

Bra att du skrev ett bra inlägg! =)



Jag håller med dig.. Denna helg har vart tråk för mig med.. Men that's way of life ;)



Lägg upp styrketräning, det är skitkul! :D

2010-02-20 @ 21:32:07
URL: http://skvallrarn.blogg.se/
Postat av: Namir

ill see what i can do

2010-02-21 @ 01:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0