En superhjälte bland oss!

jaa många tror väl på superhjältar och jag har hört att superhjältar brukar vara hemliga!

Inte denna superhjälte.. Han går runt i skolan och säger att han är superhjälte. Många ignorerade denna kille för dem tyckte han var skadad.

Inte jag däremot! Jag var jättenyfiken på denna ''mäktiga'' varelse och frågade honom vad han var för sorts superhjälte?

Då svarade han med en superhero pose som denna:
-.-

Och han sa att han var den bästa superhjälten!
Jag: Vad för sorts?!?!
Han: Jag är.. IMMUN mot Svininfluensan!
Jag: WAAHAHAHAHAHHAHAHAHA JÄVLAR

Well.. Finns superhjältar som är starka som fan finns snabba superhjältar. Finns såna som flyger.. Och så finns Abdul!

Iaf. Detta är historien om Abdul i min medinsk grundkurs och här är en bild på ''superhjälten'':
GotYA

Kommentarer
Postat av: Bushra

Aha nu vet jag vem är super man two

2009-11-23 @ 23:10:21
URL: http://bushbush.blogg.se/
Postat av: Anth

ahahhaha mannen husse kan sin grej när han väl kommer igång ;)

2009-11-24 @ 09:04:42
Postat av: Anonym

hahaha jag fattade verkligen 0, vartifrån kommer abdul in i bilden? xD

2010-03-01 @ 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0