Alex Edman AKA Gal1 Edman

Alex Gal1 edman e en grek.. det behövvs inte sägas mer än att han e de.. aja en skvallring e dock: Han har börjat köra kickboxning serriöst och han har en match en vinst bakom sig. Enligt en källa (han själv) ska han köra sin första turnering i december så vi får önska honom lycka till! En intervju gjordes med Mr Gal1 och många frågor ställdes:    (smileys ska göras så det blir enklare o förstå)

Anth: ..så du e nöjd över din första match? :)

Gal1: jaaa jooo men ähh...... 

Anth: Joo förlåt.. jag driver bara med dig.. klart den var dålig.. tror du inte jag visste det eller? :O

Gal1: Jaaa joo meeeen.. åhh... :(

Anth: Ska du göra bättre inför din turnering i december då?

Gal1: Jag siktar väll inte på att göra sämre iallafall... höhöh...hö.. 8-D

Anth: Jätte kul.. Har du tränat hårt då?

Gal1: Jaaa jag har tittat på alla rockyfilmerna så jag vet hur jag ska träna också!! (h)

Anth: Men rocky får ju stryk i dom flesta filmerna?

Gal1: Jaaa jooo men...

Anth: Lycka till.

// Anthony


Kommentarer
Postat av: Gal1 himself

hahhahaha så jävla cool ;D

2009-11-03 @ 12:31:46
Postat av: Husse

hahahaah ere sånt vi håller på med`? :P

2009-11-03 @ 17:03:44
URL: http://skvallrarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

men de e ju bara driv.. trorru jag intervjua han po riktigt elleer? :P

2009-11-03 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0